Almindelig skydeaften

Vi skyder hver mandag og torsdag kl. 18.30-21.00

Udover skydning er der social hygge i foreningens opholdslokale. Hvor du har mulighed for at købe kaffe/the og sodavand/øl.
På en almindelig skydeaften vil der være 4 erfarne skytter på vagt. Disse er der primært som banevagter som skal sikre at alle sikkerhedsregler overholdes. Derudover vil disse instruere nye skytter.

I vinterhalvåret skyder vi både pistol og riffel på vores 20 indendørs baner (15 m.).
Vores indendørsbaner er kun godkendt til cal. .22.

I sommerhalvåret skyder vi på vores udendørs anlæg. Her er der mulighed for at skyde med de fleste typer kalibre.
Udendørs anlægget består af 10 pistol/revolver baner på 25 m. og 10 riffel baner som alle kan bruges til 50 m., 100 m. og 200 m. Vi også har  tilladelse til skud mod stålmål med cal .22
Der er elektronisk markering på 50 m. og 200 m. riffelbaner.

Når du kommer i skytteforeningen de første gange vil du blive hjulpet i gang af erfarne skytter, uanset om du er riffel- eller pistolskytte.
Man kan skyde op til 3 gange i foreningen inden man skal beslutte om man vil meldes ind.
Indmeldelse foregår på en indmeldelsesblanket som forefindes i foreningens lokaler.

Ønsker man at blive meldt ind i foreningen og låne våben af foreningen skal man ansøge om en SKV 6.
Læs mere og ansøg om SKV 6 her!

BEMÆRK:
Foreningen modtager kontant betaling og betaling via MobilePay.

Pistol

Riffel