Eventskydning

Brønderslev Skytteforening arrangerer flere forskellige typer eventskydninger.
Så skal i holde polterabend, firma arrangement eller bare have en sjov aften med vennerne, så arrangerer vi gerne en lille sjov og venskabelig konkurrence inden for skydning.

Vi kan tilbyde flere forskellige arrangementer, og i de fleste tilfælde kan vi tilpasse arrangementet efter jeres ønsker. Som udgangspunkt skydes der i sommerhalvåret på vores udendørsanlæg og i vinterhalvåret på vores indendørs baner.

Alle eventskydninger starter med en kort instruktion i håndtering af våben og regler for sikkerhed så alle kommer helskindet gennem dagens skydning.
Der vil altid være kompetente instruktører på banen til at holde øje og vejlede jer under skydningen.
Et arrangement varer typisk 2-2,5 time.
Deltagerantal er 10-20 personer pr. skydning.

Vi kan tilbyde skydning med både pistol og riffel.
Om vinteren vil eventskydninger typisk foregå på vores 15 m. indendørsbane og i sommerhalvåret vil det foregå på udendørs baner, 25 m. for pistol og 50 m. og 200 m. for riffel.

Indendørs kan vi tilbyde skydning med:
Cal. .22 pistol
Cal. .22 riffel

Udendørs kan vi tilbyde skydning med:
Cal. .22 pistol
9 mm. pistol
Cal. 38 revolver
Cal. .22 (50 m.) riffel
6,5x55 (200 m.) riffel.

Spørg gerne hvis I har specielle ønsker til jeres arrangement, så forsøger vi at finde en løsning så alle får en god og sikker dag.

Baneleje 200 kr. pr. person inkl. 25 stk. cal. 22lr
Ammunition Efter gældende dagspriser

Der vil være en minimumsbetaling pr. arrangement på 2.000 kr.

Ved bestilling af jeres skydning skal der betales et depositum på 500 kr.

Resterende betaling foretages kontant/Mobilepay på dagen for skydningen (vi har ikke mulighed for at modtage kortbetalinger).

Aflyser i aftalen bortfalder depositum.

Medbragte drikkevarer må ikke indtages i foreningen, men skal købes i kiosken.

Tilmelding

Tilmelding eller forespørgsel på arrangement kan ske til formand Anders Jensen på mail formand@brskytte.dk
Alle skydninger finder sted i Brønderslev Skytteforening, Skydebanevej 41, 9700 Brønderslev.

Arrangementer afholdes kun når det passer med de i forvejen planlagte arrangementer i foreningen.

I bedes venligst møde op i ædru tilstand!
Påvirkede personer vil blive bortvist fra banen og depositummet vil bortfalde.